lördag 11 december 2010

Bakat

Jag är fortfarande förkyld. Likaså är mamma och alla syskonen. Familjen har pratat om en liten utflykt imorgon och jag hoppas att jag kan följa med och träffa tomten i skogen.
Babysim blir det i alla fall inte för min del imorgon.

Idag har vi tagit det ganska lugnt. Jag har hjälpt mamma att baka kakor till Emmas kalas och så har vi lekt lite som vanligt.
Eva kom hit och lämnade en jättefin krans som vi har på vår ytterdörr. Den hade röda grejer i sig som glittrade så fint.

Syskonen har rensat lite bland sina leksaker och jag fick ett par jättefina öron av Emma som hon inte behövde längre. Inte nog med att de var snygga, de var goda att sätta tänderna i också.

1 kommentar:

  1. Så roligt, du har lekt bagare och kanin idag.
    Blev det goda kakor? Dumt att fråga dig, du får väl inte smaka, i alla fall inte på kakorna, men hur smakade öronen?

    SvaraRadera