söndag 19 december 2010

Kalas / Sitta själv

Har fortfarande någon bacill i kroppen för tröttheten idag har inte varit att leka med.
Vi har firat storasyster och gammelmormor, mormor, morfar, morbror, Pernilla, Philip, Simon och farbror Krille har varit här.
Jag fick en chock när mamma bar in mig i köket och alla tittade på mig. Jag har börjat bli lite blyg tror mamma och pappa, samtidigt som jag fortfarande är lite sjuk. Ingen bra kombination.
Men jag satt en stund hos morfar. Han och jag hade nästan likadana kläder. Samma mönster fast olika färger och vi var så stiliga båda två.

Idag satte mamma mig på golvet och nu kan jag sitta helt utan stöd. Satt i ca 10 minuter utan att tappa balansen och lekte med mina nya bilar.

1 kommentar:

  1. Du var riktigt duktig idag. Så fint du satt.

    Hade du varit frisk så tror jag inte du hade blivit så ledsen. Det var ju bara dina vänner och släktingar allihopa. Du får krama om dem nästa gång ni träffas istället.

    SvaraRadera