torsdag 30 december 2010

Sååå trött

Åh så säger vi hej och välkommen till tand nummer 5. Nu kommer de på löpande band i min mun verkar det som.
Jag och mamma håller på att sluta amma. Igår fick jag bara mat en gång av henne och idag har jag inte fått något än. Det blir säkert lite mys senare skulle jag tro.
Hon tycker nog att det känns riskfyllt att stoppa in grejer i min mun nu när det finns fullt av vassa gaddar, fast hittills har jag varit snäll.
Nu dricker jag välling väldigt bra, äter min gröt på kvällen och min lagade mat och dessert mitt på dagen så detta ska nog gå bra.

Idag har jag varit brutalt trött. Jag får penicillin 3 gånger om dagen så det är väl den som tar ut sin rätt. Jag vill helst bara sova och är vaken korta (men intensiva) stunder.
Alla baciller ska försvinna nu hoppas vi, det verkar som att det fungerar i alla fall för jag snorar som bara den!!

Pappa är också snorig, så vi har legat på golvet och lekt med mina leksaker och tyckt synd om varandra.

1 kommentar:

  1. Pappa har inte den energin du har ser jag. Dela med lite av den tycker jag.

    SvaraRadera