torsdag 2 december 2010

Skönsång

Mamma fick vakna till skönsång imorse. ”Lalaaalaa laalala laaaalaa lalalalaaa lalalaaa” hördes från min säng. Hon tyckte nog att jag var väldigt söt för hon log och skrattade mot mig och talade om vilken underbar son hon har.

Jag fick komma upp och strax därpå kom mormor. Jag var snäll idag och sov ganska mycket. Mormors mobil ringde några gånger, men det gick bra ändå. Bandet som sitter fast i den var roligt att dra i… kanske därför det heter mobil.

Jag har fått agera modell igen, men så är det när mamma får en idé. Då är det bara att se så glad och söt ut som möjligt så blir hon nöjd.
Ikväll busade jag en lång stund med pappa och sedan var jag riktigt trött!

1 kommentar:

  1. Var tog kommentaren vägen.
    Skrev att du är världens gulligaste lilla pojk.

    SvaraRadera