lördag 15 januari 2011

Diskad

Inatt kom det mer snö och det var alldeles vitt igen. Tänk att jag redan fått se så mycket snö trots att jag är så liten.

En slappardag har det varit idag. Mamma fick migrän igår kväll så hon var matt och yr idag. Pappa och Emma har busat massor med mig idag och Emma har matat mig. Hon är duktig på det.

Vi tog en tur med bilen för att lämna av Sebastian på kalas. Sedan fikade vi hos farfar innan vi åkte hem. Jag fick smaka pytteliiiiite på en rulltårta och undrade nog vad det var för konstigt som jag fick i munnen.

Ikväll fick jag göra en tokig sak. Jag blev diskad! Vatten i diskhon och jag däri. Men det var roligt och slog jag händerna på bänken skvätte det långa vägar. Nu vet föräldrarna vad de ska göra nästa gång de behöver våttorka golvet.

2 kommentarer:

  1. Ännu en nygrej som du fått pröva på. Vad månde nästa sak bliva.
    Det var väldigt praktiskt för ryggen för den som badar dig. Golvet behöver tvättas varje dag, så passa på att bada innan.

    SvaraRadera
  2. va blev du diskad från vilken tävling då?!kram emma

    SvaraRadera