söndag 16 januari 2011

Duktig att nattas

Idag blev det påhälsning hos mormor och morfar. Hoppgungan var också där som vanligt och jag hoppade så mycket så att de andra blev snurriga i huvudet.

Jag fick smaka lite glass idag också, men är det helg så är det. Mormors goda kakor såg också väldigt goda ut.

Jag fick träffa mammas gamla nallar som hon hade när hon var liten. Hunden Sappo, och 3 st nallebjörnar som heter Bebis-nallen, Johan och Oskar. De var tydligen med henne överallt. Undrar vilken/vilka som blir mina favoriter?

Ikväll var jag jätteduktig att nattas igen. Vissa kvällar är jag så trött så att jag somnar med vällingflaskan i munnen. Då är det svårt att få mig att somna själv i min säng. Idag satt jag lutad mot mamma och vi tittade på Robin Hood. När jag hade ätit klart så lade hon ner mig i min säng. Jag snurrade runt och grejade lite. Efter ett gnällande lade mamma mig rätt igen och sedan somnade jag nästan med en gång.

1 kommentar:

  1. Så bra att din mamma har varit rädd om sina mjuka kompisar. Kanske kan du få låna dem någon gång.

    SvaraRadera