måndag 24 januari 2011

Diverse vurpor

Efter middag idag hade mamma fått klipptid. Jag och pappa satt och tittade på. Det var så långtråkigt tyckte vi båda två. Pappa kunde i alla fall hålla sig vaken… till skillnad från mig.

Idag har jag övat en hel del på att stå. Balansen har blivit mycket bättre, fast ibland tror jag att jag har bättre balans än vad jag egentligen har. Detta har resulterat i diverse vurpor. Ibland glömmer jag av att jag inte kan stå utan att hålla i mig. Jag släpper båda händerna för att undersöka någon grej som jag har fått tag på, efter en kort stund så druttar jag omkull. Tre ordentliga vurpor har det blivit idag… 2 st bakåt och 1 framåt.
Eftersom jag inte vet att jag håller på att ramla (för att jag är så upptagen med att greja med händerna) så böjer jag inte heller på benen vilket gör att kroppen nästan är rak när den hamnar på golvet.

1 kommentar:

  1. Stackars lilla dig. Det är inte lätt i början.
    Hoppas bara du inte slår dig allt för mycket.
    Men träning ger färdighet, så snart tar du dina första steg.

    SvaraRadera