torsdag 13 januari 2011

Pratar dag och natt

Nu har torsdagarna blivit vanliga torsdagar igen vilket innebär att mormor passar mig och mamma åker iväg och rider. Jag och mormor byggde en stor borg av klossar och grejer och jag hade så roligt.

Annars har det inte hänt så mycket. Jag pratar ganska mycket… ”rajlajlajlajlajlaj” och ”ajajajajajaj” så mamma är ganska trött i både huvudet och i öronen. Är jag missbelåten med något ökar decibelen en del, annars kan det vara ganska mysigt att lyssna på.

Ikväll gjorde jag så att mamma och pappa fick skratta lite. Efter nattning så somnade jag gott och sedan brukar jag sova gott hela natten (med matpaus och blöjbyte en gång). Plötsligt ikväll hördes ”rajlaj laj lajlaj” från sängen och föräldrarna tittade förbryllat på varandra. Där låg jag och pratade i sömnen och var hur söt som helst. Men det är jag tydligen annars också… söt alltså.

1 kommentar:

  1. Ögon så stora som bollar,
    du mej riktigt förtrollar.
    Visst är du söt och fin,
    lika god som en clementin.
    Ha ha

    SvaraRadera