onsdag 12 januari 2011

Krypa

Då har jag nått en ny milstolpe. Nu kan jag krypa runt utan större problem. Att ta sig från sittande till krypande är inte heller så svårt nu när jag vet hur man ska göra.

Idag har det bara varit jag och mamma hemma. Vi har hållit varandra sysselsatta, men idag vann nog faktiskt mamma. Hon och jag lekte med klossar, kravlade runt på golvet, spelade och lekte med nallar. Tillslut var jag så trött att jag bara somnade när hon lyfte upp mig. Ca 2 timmar tog det för att få slut på min energi.

Nu väntar kvällsritualerna med vitaminer, gröt, tandborstning, bad, pyjamas och den ”vimsiga spindeln” så jag säger god natt.

1 kommentar:

  1. SÅ HÄRLIGT ATT HA SÅ MYCKET ENERGI.
    SNART UPPTÄCKER DU MATTAN DU KRYPER PÅ. eN ROLIG MATTA MED VÄGAR OCH HUS, SER JAG.

    SvaraRadera