fredag 4 februari 2011

Envetna feber!!

Igår kväll vaknade jag och kunde inte somna om. Jag hade feber och mådde inte alls bra.
Vid 3-tiden kunde jag somna gott på mammas mage och 3:30 lade hon ner mig i min säng. 5:30 vaknade jag igen. Ingen rolig natt med andra ord… ingen rolig dag heller med feber som inte vill gå ner. Alvedon har inte hjälpt och jag har haft det riktigt jobbigt.

I eftermiddags var vi hos doktorn och då passade jag på att vara pigg och glad. Han tittade i mina öron och lyssnade på lungorna och sedan var vi färdiga. Blir jag sämre får vi söka igen.

Det har i alla fall hänt 2 roliga grejer idag. Det första är att jag har fått en sulky som mamma hittade på Blocket. Den var jättefin och vi hoppas att den snart blir invigd.
Det andra var att jag fick smaka glass. Det var gott när jag var så varm som jag var.

1 kommentar: