lördag 12 februari 2011

Fiffig uppfinning

Idag har jag, pappa, mamma och Alexander gått en sväng på stan. Alex fick nya skor och jag fick en smakprovare. En mycket fiffig uppfinning som gör så att jag kan smaka på det mesta utan att kunna få det i halsen. Man kan t ex lägga i frukt, bär, grönsaker eller is.
Det var nog tack vare Alvin som jag fick en sådan. Mina föräldrar såg hur bra den verkligheten var när de såg honom använda den.
Jag har fått testa med päron och det var både konstigt och gott på samma gång.

Vi var hemma hos Eva och farfar och sa ”hej då” också. Imorgon drar de iväg till sol och värme och blir borta ett tag. Hoppas att de får uppleva mycket roligt och får en härlig semester.
Jag passade på att sortera deras tidningar så det behöver de inte tänka på.

1 kommentar:

  1. Tur att du nu är så liten när du fått korgen.

    SvaraRadera