fredag 11 februari 2011

Hemma hos Alvin

Halva dagen idag har vi varit hemma och tagit det lugnt. I eftermiddags åkte vi först till Hajen och handlade och jag fick åka kundvagn som jag gjort sista gångerna. Det tycker jag är roligt.
Efter besöket till affären åkte vi hem till Alvin och hans familj.
Alvin var nog lite rädd för mig. Jag är alldeles vild och ”yvig” och far omkring som en tok.
Jag plockade upp de flesta leksakerna ur hans låda och strödde omkring mig. Det är svårt att välja en leksak att leka med när det finns så många, nya grejer… fast jag gör likadant med mina här hemma.

Innan vi åkte hem fikade vi. Jag fick fruktpuré som vanligt och det åt Alvin också. Sedan fick vi smaka pyttelite glass också och det tyckte vi var gott båda två.

1 kommentar:

  1. En fin sak du har, tycker Alvin,
    kanske den skulle kunna bli min.
    Jag får nog vänta på min tur,
    han kanske blir förfärligt sur. sa ALVIN.

    SvaraRadera