söndag 6 februari 2011

Mår bättre

Tack och lov så har jag varit nästintill feberfri idag. Det har varit på gränsen hela tiden men en enorm skillnad från igår. Från att ha varit helt utslagen och legat som en plattfisk på mage till att ha varit med, busat, skrattat och varit mig själv igen. HÄRLIGT!
Nu har jag dessvärre smittat mamma som är ordentligt tät i snoken.
Idag är jag förövrigt 9 månader

I eftermiddags kom mormor hit och passade mig, Alexander och Emma. Pappa, mamma och Sebastian har varit och hjälpt farbror Krille.
Mormor var snäll och underbar som vanligt och så lät hon roligt när hon nös.

Ikväll har jag lekt med Alexander och en stund med pappa. Jag och Alex lekte med mina bilar och jag och pappa lekte ”äta-upp-dig-leken”. Det är ganska jobbigt att leka med pappa för jag tokskrattar när vi busar. Ett skratt som smittar samtliga i min närhet.

1 kommentar:

  1. Ett gott skratt förlänger livet. Härligt att veta att hela familjen skrattar ibland.

    SvaraRadera