lördag 26 februari 2011

Restaurangbesök

Inatt sov jag lite oroligt. Jag vaknade vid 4, gnällde lite, men somnade om. Efter en timme vaknade jag igen. Jag var helt enkelt inte trött utan ville leka. Efter ca 2 timmar kom tröttheten åter och vi sov en stund till alla tre.

Idag har jag ätit middag på restaurang. Jag och Alvin satt jämte varandra. Jag käkade pastasnäckor (passande på en Italiens restaurang). Vi uppförde oss duktigt hela tiden trots att det låg en hel del mat under våra stolar när vi skulle gå därifrån. Gurka, bröd, ananas och lite annat smått och gott.
Alvins pappa gav både mig och Alvin små brödbitar. Det var lite annorlunda… att bli matad av Alvins pappa… Alvin tyckte också att det var konstigt såg det ut som, att maten som annars hamnar i hans mun hamnade i min istället.

4 kommentarer:

  1. Alvin; Fick han den biten, ok då, den var ju inte så stor.

    SvaraRadera
  2. Amanda/Marcus och Sóleys26 februari 2011 kl. 19:11

    Hahaha så söta...

    SvaraRadera
  3. Tack för en trevlig lunch date :)

    SvaraRadera
  4. Tack själva :) Det får vi göra om.

    SvaraRadera