fredag 25 februari 2011

Rolig dag med Alvin

Efter en lugn förmiddag hemma med både mamma och pappa (som var pappaledig idag) väntade en rolig överraskning.
Jag är fortfarande lite snorig, men att bara sitta här och inte göra något håller på att driva både mamma och mig till vansinne. Enda gången jag varit ute sista veckan var när vi skulle till farbror doktorn. Så sista dagarna har jag varit helt tokig på kvällarna… full av energi och ingenstans att göra av den.

Idag fick jag äntligen busa och stoja. Rätt som det var så fick jag syn på Alvin och sken med hela ansiktet. Det var det som var överraskningen.
Vi träffade han och hans familj på Lekstugan. Vi busade med bollar och så fick jag åka rutschkana för första gången i mitt liv. Det kittlade nog lite i magen för först såg jag lite förskräckt ut, men sedan skrattade jag.
Efter en stunds busande blev jag trött och somnade. Det var ett fasligt oljud där inne, men jag kunde sova ändå.

Tack Alvin för en rolig dag ihop. Hoppas att vi ses snart igen.
(Klicka nedan för mer bilder)

3 kommentarer:

  1. Hihi vilka fina bilder! Alvin sover gott nu men tyckte att det var kul att leka med Mio idag hihi
    Tack för en trevlig dag! :)

    SvaraRadera
  2. Det var bra att du blivit bättre och kan ut och busa igen. Ibland måste man byta miljö och rasta av sig. (Gäller även vuxna).
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej söta Mio, vad roligt du & din kompis har haft det idag. Du låg & sov när jag såg dig på Lekstugan idag. Pappa verkar också ha haft det jätteroligt, haha. Hälsa mamma att jag hoppas hon mår bättre snart, och du också så klart.
    Kram Ninna

    SvaraRadera