söndag 20 mars 2011

Babysim, mormor och morfar


Ytterligare en dag då det har hänt mycket grejer.
Först var det babysim och det gick kanonbra. Jag dök och var jätteglad, trots att jag svalde en del vatten. Sedan fick alla bebisar prova att ha flytringar runt armarna. Så nu har jag fått testa hur det är att simma själv, med lite stöd under hakan bara.

Efter simningen åkte vi till mormor och morfar. Morbror med familj var också där.
När alla hade ätit vilade jag middag. Mamma och pappa hjälpte morbror i skogen och vi skulle gå dit och hälsa på dem när jag hade vaknat, men vi hann inte mer än ut på gården innan det var dags att gå in igen. Jag fick busa med morfar istället.
Han har fina kopparbunkar som hänger på väggen. Jag vill slå på dem för det låter så roligt.
Jag visade morfar att jag har lärt mig att peka, och på kortet skulle vi precis åka hem i bilen. Då måste jag ju låta som en sådan och det tyckte morfar var roligt.

3 kommentarer:

  1. Visst e det Morfars lilla kille :)
    Vi behövde inte ens betala maten idag.
    Nu sover du gott min lilla sprattelgubbe.
    Pussar // Papps

    SvaraRadera
  2. Det är vågat, bara hoppa från den ena till den andra, tänk om de missar dig!

    Hälsa pappa att han har väl aldrig behövt betala någon mat när morfar bjuder eller?

    Morfar kan också låta som en bil :)

    SvaraRadera
  3. Du gör mig stolt varje dag. Du gör mig glad varje dag. Du ska veta hur älskad du är, av mig, av många! Älskar dig så mycket min fina prins <3 /mamma

    SvaraRadera