måndag 14 mars 2011

Mio pirat

Igår mådde pappa dåligt och hade feber och huvudvärk. Mamma fick migrän på eftermiddagen och när jag blivit nattat somnade samtliga i familjen.
Mamma vaknade kl 3 med kläderna på sig och jag hade inte fått min välling eller torra blöja runt midnatt. Jag var blöt och hungrig men väldigt pigg och glad för jag vaknade när mamma vaknade och trodde att det var morgon.
Efter välling, 2 blöjbyten och sångstund kunde jag somna om. Då var klockan runt 4.

Idag mådde pappa lite bättre men mamma hade fått mer huvudvärk och var tråkig hela förmiddagen.

Farfar och Eva har kommit hem från semestern. Farfar hade gjort rastaflätor. De hade även med sig presenter till oss. Jag fick fina kläder som jag kan ha till sommaren. Shorts och fina skjortor.
Brorsorna fick piratmössor som jag fick prova. Även mammas solbrillor åkte på. Det är roligt att klä ut sig ibland.

1 kommentar:

  1. Hoppas att familjen snart blir frisk, det är jobbigt för alla.
    Det är nog inte bara du som tycker det är roligt att klä ut sig/dig, eller?

    SvaraRadera