onsdag 16 mars 2011

Ser gult

Idag skulle jag och mamma gå på långpromenad var det tänkt, men att planera är inget bra.
Strax efter lunch fick jag hem en sjuk storebror igen. Kräksjukan is back!

Så istället för promenad blev det att fortsätta med städning. Mamma putsar minsta detalj nu för att få bukt med basiluskerna.
Jag åkte dammsugare, sorterade kläder och höll mamma sällskap hela tiden.

Vi hittade ett par snygga glasögon som pappa har när han jobbar och de fick jag prova. Det var roligt för allt blev konstigt gult. Tur att jag tog av dem innan vi läste Nalle Puh-boken… annars hade det bara varit gula sidor i den.

2 kommentarer:

  1. En härlig bild på en härlig kille. (ingen baby)
    Is back? En back med is, för du har väl inte lärt dig engelska också???

    SvaraRadera
  2. haha det är bra mio heja heja vvet du ett gott skratt förlänger livet mitt är jääättteee långt nu för att du är här och får mig att skratta helá tiden haha puss //emma

    SvaraRadera