onsdag 6 april 2011

11 månader

Om exakt en månad är det en stor dag för då fyller jag 1 år. Det betyder att jag är 11 månader idag. Det är snart dags att skriva önskelista.

Det har varit full rulle i stugan idag. Först kom faster Helen och strax därpå kom Eva. När de hade gått passade jag på att sova en stund.
Sedan kom farmor och fick se mig och mitt fina bordsskick. Det flög spagetti och köttfärssås i hela köket. Jag försöker nämligen att lära mig att äta själv och det går väl sådär. Men övar man inte så kan man inte lära sig.
Efter ytterligare en stund kom mormor.

När alla hade gått var det eftermiddag och sova… det kunde jag inte. Övertrött är bara förnamnet just nu så det vankas bad för min del så att jag kanske klarar att vara vaken i några timmar till. Fast även om det tar på krafterna med många besök så är det väldigt roligt att så många tycker om mig och vill hälsa på.

2 kommentarer:

  1. Det var roligt att få vara med på bild tillsammans med dig och din farmor.
    /mormor

    SvaraRadera
  2. Oj oj bara en månad kvar :D Du är ju en stor pojke! :O :P

    SvaraRadera