onsdag 27 april 2011

Första frallan

Nu har jag gjort något riktigt mysigt. Jag och mamma tog bussen ner till stan vid 10-tiden. Det var roligt att åka buss och det fanns många tanter att flirta med.
När vi kom ner till stan träffade vi Lotta. Jag fick ett jättefint flygplan av henne som jag både kan bita i och leka med.
Vi gick till ett mysigt fik och jag fick en alldeles egen fralla. Jag njöt verkligen i fulla drag och åt upp nästan alltihop (lite ramlade ner till fåglarna).
Sedan gick vi på stan en stund och precis innan pappa skulle hämta oss så slocknade jag. Det gick inte att hålla mig vaken. Jag sov när jag blev insatt i bilen och sedan när jag hamnade i kundvagnen (sovandes i bilstolen). Inte förrän vi hade handlat färdigt och skulle in i bilen igen så vaknade jag. Nu får vi se vad eftermiddagen har att erbjuda. Kanske blir det en stund på gräsmattan.

Tack Lotta för en underbar förmiddag. Både jag och mamma tycker så mycket om dig.

2 kommentarer:

  1. Vad du får vara med om mycket.
    Du vet också vad alla gör när du sover, det tycker jag är fantastiskt.

    SvaraRadera
  2. Tack själ sötaste du <3
    Nästa gång äter vi glass på strandpromenaden eller leker på min lekplats :)
    Du var jätte duktig på att äta fralla!! Se nu till att pappa köper dig frallor både lördagar och söndagar <3
    Kramis Lottis

    SvaraRadera