söndag 17 april 2011

Nu blommar det

Idag stannade vi hemma från babysim. Mamma var matt efter gårdagens huvudvärk och vi behövde städa allihop.
Mamma har fått en ny dammsugare, en som inte släpper ut något damm utan allt samlas i en behållare med vatten. Den verkar väldigt bra för alla i familjen. Nu ska bara jag och den bli vänner. Den låter lite mer än den förra och är nog lite större också.

När vi städad färdigt åkte vi till mormor och morfar. Solen sken och det var jätteskönt. Jag sov middag en lång stund, men sedan var jag ute hela eftermiddagen med familjen.
Jag blir placerad på en mängd olika ställen och det fotograferas flitigt. Men jag verkar tycka att det är ganska kul att vara i centrum. Idag fick jag sitta bland massa vita, vackra blommor.
Vi hälsade på hos Sara, Lina och Hannes. Jag fick träffa både en hund och en häst. Jag fick t.o.m. sitta på hästen som var jättestor!! Första gången på hästryggen för min del... ja, förutom när jag låg i mammas mage.

Vi stannade och handlade på vägen hem. Plötsligt såg jag Alvin. Han åkte med en bit i vår kundvagn. Hoppas att vi kan busa snart. Jag blir så glad när jag ser honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar