måndag 18 april 2011

Gått på stan


Idag har vi varit på stan. Jag behövde en ny keps då den jag hade förra året hade blivit väldigt liten. Jag fick en fin-keps och en keps som jag kan ha när jag är på andra äventyr. Sebastian hittade ett par snygga solglasögon också som var gjorda för små killar som mig.

Vi åt årets första glass utomhus. Jag fick smaka av mamma, Sebastian och av mormor som kom och gjorde oss sällskap. Jag fick promenera lite själv, fast jag höll i någons händer såklart.

När vi kom hem hamnade vi på gräsmattan på baksidan. Mamma tog med kakor till mina syskon och en macka med mjukost till mig. Jag kunde inte koncentrera mig för en annan familjemedlem var också med ute och fick skutta på gräsmattan, nämligen kaninen Chilli, och den ville jag jaga.

1 kommentar:

  1. Inte för att jag tyckte kepsen var fin, däremot var innehållet fint. Men den gör väl nytta. Såg en annan keps som var 100 ggr snyggare, den ska du bli fotat i tycker jag.

    SvaraRadera