söndag 3 april 2011

Roligt med Alvin

Idag var det först babysim (film kommer inom kort). Det gick jättebra och jag var glad och tossig hela tiden.

Efter middag sov jag en lång stund och sedan fick vi besök av Alvin och hans familj. Mamma hade gjort cheesecake med vit choklad och citron som hon garnerade med jordgubbar. Jag och Alvin åt kex och fruktdessert istället, fast jag smakade lite i alla fall.

Vi busade med mina leksaker och Alvin lärde mig lite nya grejer som man kan göra med gåvagnen. Man kan t ex ställa sig i den, eller sätta sig i den och vänta på att någon ska köra. Tänk så mycket vi kan lära av varandra. Det var roligt att ha en kompis här. Hoppas att de vill komma hit snart igen.

2 kommentarer:

  1. Det var en vacker "blomjordgubbstårta". Är det någon bit över?

    SvaraRadera
  2. han är super sött. Jag älskar dig mio

    SvaraRadera