söndag 22 maj 2011

Blåsigt värre

Idag fick morfar många besökare. Först kom det ca 30 motorcyklar och efter ett tag så kom det nästan lika många till. Det brummade högt och länge och deras ”hojar” var stora, fina och blänkade.

Alla hade fullt upp med att servera kaffe och jaga efter alla grejer som blåste iväg. Dynor, servetter, stolar, dukar, kakfat mm… en gång så var det nästan så att jag också höll på att blåsa iväg.
Innan ovädret kom så hann pappa och morfar med att sätta upp gungan i ett träd. Den kommer jag att ha mycket roligt med!
Jag fick även en försenad present av mammas faster Sonia… en jättefin pool som både jag och syskonen kan plaska i.

På eftermiddagen kom det 2 mycket speciellt besökare, nämligen Anders och Marita. De har en speciell plats i mina föräldrars hjärtan. Roligt att träffa dem igen.

1 kommentar:

  1. Det märks att du växer ocj blir stadiagre annars hade du blåst omkull.

    SvaraRadera