lördag 21 maj 2011

Grattis Alvin

Det har hänt mycket idag och ikväll var jag riktigt trött!
På morgonen tog vi det i och för sig ganska lugnt och det var väl tur det kanske.

Direkt efter maten åkte vi ner till stan. Vi gick runt på torget och tittade på alla grejer och på allt folk. Jag träffade två poliser och så såg jag indianer som spelade flöjt. Jag var helt begeistrad och verkade tycka om musiken.

Sedan hälsade vi på hos farfar och Eva. Eva plockade fram några roliga leksaker som jag fick leka med. Och efter detta var det dags för kalas. Alvin fyller nämligen 1 år idag. Jag var med och valde ut presenten som han fick.
Tyvärr så var jag ganska trött, men jag orkade leka en stund och smaka på både det ena och det andra. Allt som hamnade i min mun var ”nam-nam”.
Tack Alvin för ett roligt kalas och hoppas att du hade en bra födelsedag!

1 kommentar:

  1. Två lika gamla killar, 1 år, men inte riktigt lika långa, men vad har det för betydelse? Bara man har roligt ihop och det ser det ut som ni har.

    SvaraRadera