tisdag 17 maj 2011

On the lekplats


Tråkigt väder idag igen. Både jag och mamma blir rastlösa av att vara inne. Till skillnad från mamma så tröttnar jag inte på mina böcker i alla fall…

I eftermiddags var det lite finare ute så jag, Emma och mamma gick bort till lekplatsen med de skojiga gungorna. Jag gungade, ”sprang” runt i sanden och lekte i sanden med mina grejer. Det var roligare idag då jag inte fick skräp i mitt öga.

Där finns massa grejer på den lekplatsen, men jag kan inte använda allt än. Bl a finns det en vägg med grejer som man kan snurra på. När man snurrar på dem så byter de färg. Jag försökte på alla vis att nå upp, men det gick inte. Vilken tur att man har en snäll storasyster som ställer upp.

1 kommentar:

  1. Stor kille. Du skriver bra svenska. Nu kan du engelska ord också.
    Vi behöver lite hjälp att kratta i landen. Ser att du kan det också. Välkommen hit!
    Mormor

    SvaraRadera