måndag 9 maj 2011

Sandlådan

Jag har mått lite konstigt idag. Har varit väldigt trött och sovit på både förmiddagen och eftermiddagen. Trots att jag har sovit mycket har jag blivit väldigt matt väldigt fort.

I eftermiddags var vi ute i sandlådan för första gången. Det var kul en stund att leka med alla mina fina grejer som jag fått, men efter en stund så tog orken slut.
I samband med detta blev mitt högra öga irriterat och ingen vet om det är sand, förkylning, allergi eller något annat som spökar. Hoppas att det går över snart i alla fall! Ögat har blivit spolat med koksalt.

Nu väntar vi på att det ska komma annan sand i ögonen… nämligen den från John Blund. God natt

1 kommentar:

  1. Nu har du använt din spann till inte bara vatten utan sand också. Hoppas du inte smakade på sanden bara.
    Får hoppas ditt öga blir bra.

    SvaraRadera