fredag 17 juni 2011

Grattis morbror


Idag fyller världens bästa morbror år och ikväll var vi där på kalas. Jag var duktig trots att klockan var läggdags och gnällde nästan ingenting.
Jag fick vara ute en del och springa av mig. Kaninerna och hunden var roliga. Tur att vovven är så snäll för den jagade jag en del. Svansen var spännande trots att den piskade mig i ansiktet några gånger. Den t.o.m. viftade omkull hela mig en gång.

Jag roade de flesta när vi skulle fika… speciellt morfar. Tänk vad vi små kan få de vuxna att göra… t ex prata i telefon i en leksaksbil.
Jag höll mig vaken hela vägen hem men efter kvällsvällingen var jag trött. Somnade lite efter 21.

1 kommentar:

  1. Så var det dax igen. En hund, två kaniner tre kusiner en moster och en morbror. Du har många du kan underhålla.

    SvaraRadera