tisdag 19 juli 2011

En bra dag

En bra dag har det varit idag. Jag har sovit och ätit duktigt och varit på strålande humör större delen av dagen.
Efter lunch tog vi en sväng till stan. Vi lämnade filmer och hälsade på hos farfar en snabbis.

Efter mellanmål och vila gick hela familjen till varpaplanen. Jag traskade/sprang nästan hela vägen dit med korta stopp på vägen i utforskningssyfte.
Sedan underhöll jag mormor en stund. Trots att hon är enarmad klarar hon av att göra massa saker. Hon är otrolig!

Ikväll åt vi kyckling, potatis och svartvinbärssås. Det var gott!
Sedan fick jag ett härligt bad av Emma. Hon är duktig på att ta hand om mig.

1 kommentar:

  1. En liten stund satt du still,
    annars du springa vill.
    På allting du känner och tittar,
    och konstiga saker du hittar.
    En stor gammal soffa, burkar och glas,
    Allt var begagnat och gått i kras.
    Bättre med en promenad bland blommor och blad,
    du luktar och tittar och blir så glad.

    SvaraRadera