fredag 22 juli 2011

Passad i Falkenberg

Idag hade familjen tur med vädret. Inte en droppe regn på hela dagen.
Vi var hemma hela förmiddagen och städade. Efter maten trilskades jag och ville inte sova. Jag var riktigt arg, men efter en stund så gav jag upp.

Strax efter att jag hade vaknat igen så åkte vi till min kusin Simon som fyller år idag. Mormor och morfar var också där, men efter en stund tog familjen med sig morfar och åkte iväg i vår bil. Jag och mormor fick stanna kvar och jag var inte minsta ledsen över detta.
Jag hade det hur bra som helst… lekte med hunden, kaninerna, åt tårta och busade så som bara jag kan. Det är riktigt roligt att vara hos morbror och moster!

Jag sov bara en liten stund och när familjen kom tillbaks från det årliga besöket på Vallarna vid 23-tiden, då var jag vaken.
Jag head-bangade till musiken i bilen på vägen hem, men efter ca 10 minuter orkade jag inte mer och somnade. Jag sov hela vägen hem och hela vägen upp från bilen. Mamma sa att jag var som en säck potatis när hon lade ner mig i sängen. Men har man haft så roligt så får man lov att vara trött.

Tack moster, morbror, kusinerna och mormor för att ni ville passa mig. Och grattis Simon på din födelsedag!

1 kommentar:

  1. Du har det bra. Känner många som vill hjälpa till och umgås med dig. Du kan underhålla alla du träffar. Kul!

    SvaraRadera