torsdag 11 augusti 2011

Återhämtning

Idag har alla varit trötta. All välling under bilresan igår satte dock sina spår och jag vaknade vid 8-tiden av att en katastrof hade inträffat i sängen.

Vi har varit hemma nästan hela dagen. Vi var iväg en sväng på Hajen och veckohandlade. Jag hann inte ens gnälla i bilen idag innan vi var framme. Kanske inte så dumt att jag har vant mig vid att åka långt. 110 mil på några dagar är ganska mycket för en liten parvel som mig.

Eva och farbror kom och hälsade på. De fick sina presenter och verkade bli glada. Alla blommor, växter och djur levde så de har gjort ett bra jobb.
Mamma packade upp min och hennes väska igår/inatt så det slapp vi idag.
Däremot har tvättmaskinen gått varm. Jag roade mig med att gå på promenad med Emma… 2 gånger! Det var roligt och jag fick mycket motion och frisk luft.
Dessvärre kunde man inte ha shorts och t-shirt som på Gotland. Långbyxor, en tjock långärmad tröja och regnjacka fick det bli. BURR… det känns som att det är höst ute.

Mamma har lagt upp en drös foton på sin sida och här under kommer de där jag är med. Klicka bara här eller på bilden nedan så får ni följa med mig på min första semester.

1 kommentar:

  1. Så bra att du lägger in bilder på din blogg. Då kan man gå in där och titta när man har lite långtråkigt så blir man glad.

    SvaraRadera