onsdag 17 augusti 2011

Hejsan dagis!

Idag fick jag äntligen börja min inskolning på dagis. Med en gång vi kom in på avdelningen ville jag leka och det fanns hur mycket som helst att göra.
Mamma och pappa satt och pratade med en dagisfröken och jag fick härja runt lite som jag ville.
Jag hade fått en egen plats med mitt namn där jag ska hänga mina grejer och ställa mina skor. Tänk så mycket nytt jag kommer att få vara med om nu och tänk så mycket jag kan leka!

Vi var där mellan 10 och 11 och trots att det bara var en timme så var jag helst slut efteråt. Min förmiddagsvila blev det inget med, så det var nog en bidragande orsak till tröttheten också.
Imorgon ska jag få hälsa på igen och på fredag så blir det lite längre… då ska jag stanna och äta middag.

Direkt efter dagiset åkte vi till mormor och morfar. Det blev fläskpannkaka till middag och sedan sov jag en stund.
Ikväll var farfar, Eva och Krille här och åt middag med oss. Jag var då ganska trött och visade väl inte min allra bästa sida vid matbordet. Sedan somnade jag som en stock!

1 kommentar: