måndag 15 augusti 2011

Inget dagis :(

Idag skulle jag börja min inskolning på dagis, men så blev det inte. Jag hade feber igår kväll (38,7) och även lite imorse. Det verkar som att det kommer tänder lite överallt i min mun nu. Hoppas att jag är feberfri imorgon förmiddag, då har jag varit feberfri i ett dygn och kan kanske börja min inskolning så smått. Vi får väl se…

Vi har varit hemma och tagit det lugnt hela dagen. Farmor och gammelmormor kom oväntat och hälsade på. Jag fick en fin mössa som farmor hade vunnit till mig.

Lite senare kom mormor. Hon lämnade tillbaks Emma som hon lånat en stund. Hon följde med mig och mamma ut en stund så att jag fick lite luft och när hon åkte hem så gick jag och mamma ut en stund till. Det var skönt för jag har så mycket energi så det är inte klokt!
 

1 kommentar:

  1. Full fart kring dig även när du inte är riktigt i form! Det är säkert tänderna som "spökar". Fast det kom lite nysningar ibland, något som killar i näsan?

    SvaraRadera