söndag 14 augusti 2011

Snorigt


Natten blev jobbig. Jag var snuvig och hade svårt att få luft. Mamma hade fullt sjå med att trösta mig och det var svårt när ingenting hjälpte.
Jag fick Alvedon och nässpray och efter en stund blev det lite bättre i någon timme i alla fall. Sedan vaknade jag titt som tätt eller så skrek jag i sömnen. Det var riktigt synd om mig!

Imorse var jag dock oförskämt pigg och lekte och hade mig. Jag har kommit på att det är roligt att krypa ner i diverse saker… lådor, väskor, baljor och idag blev det med lite assistans en kylväska.

Efter middag åkte vi ut till mormor och morfar. Efter en stund kom morbror med familj också. Vi fikade och hade det hur trevligt som helst. Jag och morbror läste bl a en bok och så var jag ute och gick med moster och busade med kusinerna.

1 kommentar:

  1. Ytterligare en dag med trevliga möten. Kusiner är kul att ha, även om de är mycket äldre än dig. Snart växer du "ifatt" dem och kan lära mycket av dem, tennis, bågskytte mm kanske?
    Varpa får du lära av din mamma, det är hon bra på. (Även morbror är så duktig på att kasta.)

    SvaraRadera