lördag 13 augusti 2011

Vattenparadis i Åkulla


Idag har det varit många glada miner. Vi har varit hos mormor och morfar igen och där stortrivs ju alla.
Jag har badat i poolen och åkt vattenrutschkana. Jag tjöt av skratt och ännu roligare var det när jag fick tag på vattenslangen så att Emma, mamma och mormor fick akta sig för att inte bli blöta.

Mormor, morfar och Sebastian (som sovit över) hade varit på marknad. Jag fick en hund med gul-gröna ögon som kan skälla och gå. Den har jag sprungit och burit på nästan hela tiden. Jag fick en vit Nalle av Sebastian också som han hade vunnit till mig.

Innan vi åkte hem så blev det grillkväll. Jag åt korv, köttbullar, majs och lite annat som jag fick fjäskat till mig. Det var en mysig, vindstilla och härlig kväll. Jag somnade runt 20:03 men vaknade efter någon timme och var jätteledsen. Kanske var det maten, kanske en mardröm eller så kan det ha varit den nya tand som Emma lade märke till idag. Hoppas att jag får sova gott resten av natten. Det behöver jag efter en dag fylld av så mycket bus. Tack mormor och morfar för en underbar dag!

1 kommentar:

  1. Det är bäst att passa på och bada innan sommaren är slut. Det är inte alla som har den möjligheten.

    SvaraRadera