söndag 18 september 2011

Badat med pappa

Imorse när jag vaknade så var mamma inte hemma. Hon hade åkt till jobbet igen.
Fram tills att det var dags för babysim lekte och dansade jag med pappa och brorsorna. Vi tittade på Totte också.
Babysim gick bra, men jag var lite trött. Jag och pappa hade skoj i vattnet och Sebastian var med och tog fina kort.

När vi kom hem fick jag mat och sov sedan en stund.
Efter 15 kom en trött mamma hem. Hon var alldeles blöt för det regnade väldigt ute.

Ikväll har jag ätit 1 stor pannkaka och 2,5 plättar... sedan var jag mätt. Att så mycket mat kan rymmas i en liten "Mio-mage".

Vi har övat på att hoppa igen + en ny grej... att stå på ett ben. Det är svårt men jag gör tappra försök. Det är tydligt att jag förstår vad familjen menar i alla fall, för när inte balansen vill som jag vill så tar jag tag i t ex en stol och sedan ställer jag mig på ett ben. Jag är en SMART KILLE!

1 kommentar:

  1. Vad en vecka går fort. Tänk vad du ska bli ren till jul, bada varje vecka.

    SvaraRadera