torsdag 22 september 2011

Emma fotograf

Imorse blev jag passad av mormor undertiden mamma var iväg och red. Vi hade roligt som vanligt och jag försökte att vara så snäll som jag bara kunde.
När mamma kom hem var det dags att göra sig i ordning för dagis. Jag var ganska trött efter allt bus med mormor, men eftersom mamma skulle iväg till jobbet så fanns det inte så mycket att välja på.

Jag var bara på dagis mellan 11.30 och 16.30 då pappa kom och hämtade mig. Jag hade fullt upp med att kasta runt leksaker när han kom och blev nog lite förvånad över att det faktiskt var han och inte mamma som det brukar.

Hemma lekte jag massor med syskonen undertiden pappa kokade ihop en grönsakssoppa. Emma badade mig också och så tittade vi på barnprogram ihop. Emma tog förövrigt alla foton på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar