onsdag 21 september 2011

Nya färdigheter

Idag var det dags för dagis. Jag fick en bra start på dagen och vaknade pigg, glad och utvilad.
När vi skulle cykla regnade det massor ute, men jag klarade mig bra från att bli blöt.
Jag blev inte så ledsen när mamma lämnade mig heller trots att det var en annan fröken som tog emot mig.

Det har regnat hela dagen och det verkade som att vi var inomhus. När mamma kom satt jag och mina kompisar runt ett bord och lekte. Jag hade fått ett pussel och var så inne i vad jag höll på med så jag såg inte att mamma kom. Men när jag äntligen såg henne så blev jag så glad och ville klättra ur stolen på en gång. Sedan sprang jag och kramade henne.

Hemma hade Emma gjort paj, så vi åt dessert innan maten. Vilken duktig syster jag har! Strax därpå var det kvällsmat. Lax, potatis och romsås och laxen var väldigt god.

Här kommer äntligen ett litet filmklipp med mina nya färdigheter... hoppa, snurra, stå på ett ben mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar