lördag 24 september 2011

Lekt på lekplatsen och hälsat på hos mormor och morfar


I morse tog pappa upp mig så mamma fick lite sovmorgon. När alla sedan hade ätit frukost gick vi ut i det fina vädret... jag, mamma och Emma. Efter en stund så dök även Sebastian upp på lekplatsen.
Vi hade roligt som vanligt.

Efter middag åkte mamma till jobbet och jag sov en stund. När jag vaknade åkte jag, pappa och syskonen till mormor och morfar. Morfar skulle ha ca 50 besökare från Gotland som skulle titta på museet och behövde hjälp av oss alla.

Jag sprang runt och kollade så att alla tutorna fungerade som de skulle, jag blev även mycket irriterad på en kratta som inte ville som jag ville. Jag kollade läget lite överallt och konstaterade att hallonsäsongen var över för i år. Inte ett enda hallon fanns kvar.

Vi åkte hemåt vid 18-tiden och stannade och handlade på vägen hem. Jag var ganska trött när jag äntligen hamnade i säng.

1 kommentar: