torsdag 29 september 2011

Mera löv


Hösten är både vacker och rolig... ja, i alla fall de dagar då det inte regnar. Luften är härlig och det vimlar av färger överallt.
Jag gillar som sagt löven som prasslar och mamma gillar att ta kort på mig när jag leker med dem. Man ska kasta upp dem i luften eller så kan man bara känna på dem eller lägga sig bland alla färgerna på marken och njuta.

Förutom att vi har varit ute och lekt på den lilla lekplatsen så har det inte hänt så mycket.
Pappa har varit hemma och varit jätteförkyld så mormor kom inte hit och lekte med mig som hon brukar på torsdagarna. Mamma var iväg och red och då passade jag och pappa på att.... ja just det.... titta på Totte.
Ikväll åt vi plättar till min stora glädje och sedan blev det bad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar