torsdag 29 september 2011

Jag skor mig

Jag höll mamma vaken ganska mycket inatt igen och det blev ingen sovmorgon imorse heller. 
Pappa har blivit sjuk och låg och hostade och snörvlade i soffan. 

Det var kallt och blåsigt på förmiddagen så vi stannade inne. Jag passade på att prova skor för det är vansinnigt roligt. Ju större och klumpigare, desto bättre. 
Idag hittade jag pappas skor och de var som kanoter i förhållande till mina små fossingar. Mamma tyckte att jag var otroligt söt. 

Sedan blev det dagis för mamma skulle till jobbet. Hon lämnade mig och pappa hämtade mig.  När han kom var jag ute och lekte. Jag hämtade sand i sandlådan med en spade som jag sedan öste ner i en brunn. Jag var så inne i min lek så jag märkte knappt att pappa hade kommit. 

Ikväll har vi inte gjort så mycket. Ätit kvällsmat och tittat på Totte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar