söndag 23 oktober 2011

Kusiner på besök


Mamma har jobbat idag igen. Jag vaknade av hennes väckarklocka (5.50) och ville inte somna om.
Sedan fick pappa ta hand om mig.
Till middag fick jag kyckling och pommes och sedan sov jag middag. Jag vaknade en stund innan mamma kom hem vid 15.15.

Vi fick besök av Faster, Janne, Mi och lille Ian som kom och fikade med oss.
Sedan gick jag, mamma och Emma ut för att få lite frisk luft i lungorna. Det var kallt, fast har man mycket kläder på sig så går det bra.
Jag verkar älska att springa in bland träd och buskar och hitta olika gångar... att vara omgiven av naturen är härligt! Vi hittade både små träd och stora träd som sträckte sig långt upp i skyn.

1 kommentar:

  1. Grattis till kusinen Ian, släkten blir föryngrad.
    Så fina färger på löven, och så lilla du, som lyste upp naturen ännu mer.

    SvaraRadera