måndag 24 oktober 2011

Trötta, lilla jag

Idag var det tidig uppgång, fast det gjorde inte mig så mycket alls eftersom jag glatt vaknade av mammas väckarklocka.
Det gick hyfsat bra att lämna mig på dagis. Jag gick glatt före mamma till morgonavdelningen och vinkade kaxigt. När mamma sedan skulle gå så fällde jag några tårar.

Jag orsakade en liten incident med vatten då jag blev lämnad själv en liten, kort stund vid toaletten. Det blev väldigt blött lite här och där.
Jag sov bara 10 minuter på ett ungefär vilket såklart resulterade i att jag varit väääldigt trött under kvällen.
Innan kvällsmat så satt jag mest och slappade i soffan och efter att jag fått på mig pyjamas så somnade jag på mamma framför Chuggington, ett av mina favoritprogram. Mamma kunde sedan lyfta upp mig och "hälla" ner mig i sängen utan att jag vaknade.
Jag somnade ca 18.45 så det blir nog ingen sovmorgon för mamma imorgon heller.
 

1 kommentar:

  1. Det var en trött kille på bilderna idag.
    Hoppas du får sova lite längre i morgon, övriga familjen får smyga.

    SvaraRadera