fredag 21 oktober 2011

O'boy och pizza


Idag har vi gjort mycket skoj. Efter en lugn och skön morgon åkte vi en runda med bilen.
Först stannade vi på ett ställe och köpte en ny dammsugare då den andra exploderat. Den affären gillade jag skarpt för det fanns massa elprylar överallt. TV-apparater, spisar och tvättmaskiner. Jag hade fullt upp kan man säga. 
Mamma fick inhandlat en ny manick till videokameran också så att vi kan få över film till datorn igen. 

Det blev lunch på Blå dörren och jag fick pannkakor på min tallrik. Plötsligt dök mormor upp och gjorde oss sällskap. 
Sedan åkte vi till ett ställe där man röker fisk. Massa nam-nam fanns det där och en rökt makrill fick följa med mamma hem. 

Vid 13-tiden åkte vi hem så att jag fick vila middag. Oj, så trött jag var!
När jag sovit i ca 1,5 timme var det dags att åka iväg igen. Först åkte vi till Hajen och sedan åkte vi till Alvin med familj... det roligaste på hela dagen!
Alvin hade många roliga saker att leka med. Först lekte vi lite var för sig men sedan lekte vi ihop också.
Alvin tycke dock att det gick lite för fort med mig som chaufför för hans kärra. 
Vi hade riktig fest med pizza och O'boy.

1 kommentar:

  1. Vad stilig du är när du kör bil, behåll den hållningen hela livet.

    SvaraRadera