lördag 26 november 2011

Moves like Jagger


Idag har mamma jobbat. Vi andra busade på förmiddagen och sedan åt jag en hel Dennis-korv med bröd till lunch.
Efter maten åkte vi passande nog till farfar Dennis och Eva. Det var roligt och Eva tog fram många, roliga leksaker.
Ikväll var det disco på Sebastians nystädade och nypyntade rum. Jag stuffade som en tok... snurrade runt, klappade händerna, stod på ett ben, studsade och stampade. Energi till tusen och rytmen i blodet!
När jag blir större så ska jag få följa med syskonen på riktiga discon. Ja, om dansglädjen fortfarande finns kvar vill säga.
Det blir en kortis idag, för nu är vi trötta!

1 kommentar:

  1. Oj oj vad det var städat och fint. Precis så ska ett dansgolv se ut.
    Om jag kommer till dig i morgon, får jag lov till en dans då?

    SvaraRadera