fredag 25 november 2011

Överskottsenergi

Idag har det varit gott om överskottsenergi i min lilla kropp, fast igår var det ännu värre. Då visade jag nämligen upp en ny slags dans som jag kommit på själv och stod och hoppade i ca 10 minuter (se film nedan). Det är inte bra att ha så mycket energi och inte vara riktigt frisk. Det är lätt att man får hosta och blir väldigt anfådd.

Idag var jag och föräldrarna iväg och gjorde några ärenden. Bl a så lagade vi mammas glasögon, handlade mat och så letade vi efter några julklappar utan större resultat. Bättre lycka nästa gång.
Jag var duktig till en början med efter att ha besökt ca 5 affärer så tröttnade jag och ville hem.
När vi äntligen kom hem så lekte jag med min mat som jag gjort sista veckorna och tittade lite på TV. Jag fick äran att titta i en pekbok som mamma hade när hon var liten. Där finns massa fina bilder i den och på massa olika saker.

Ikväll var jag orolig och vaknade efter ca 2 timmar när jag hade lagt mig för kvällen. Det slutade med att jag fick ligga jämte mamma och titta på sista delen av Idol. Jag tryckte mig närmare och närmare och var nog den gosigaste killen i världen. Mamma klappade mig och pussade på mig och sedan kunde jag somna gott.

Här kommer då ett litet filmklipp med några sköna "moves"...

2 kommentarer:

  1. Snart uppträder du väl på en scen någonstans.
    Eller ska du TV-kock?

    SvaraRadera
  2. Haha ja just det den jazzande kocken. Åh vad han har blivit stor, det var så längesen jag såg honom. Han är såå gullig.

    Kram på er i stormvädret.
    Ninna

    SvaraRadera