onsdag 16 november 2011

Telefon och tvättmaskin

Imorse var det tungt att vakna och jag var yrvaken som tusan när mamma paltade på mig kläderna.
Idag åkte overall och grejer på så att jag inte skulle bli kall på vägen till dagis, men det var kallt ändå och jag gillade det inte.

Dagis gick bra. Jag gjorde en dum grej bara, men jag bad om ursäkt efteråt.
Pappa hämtade mig för mamma lämnade blod. När vi kom hem så lekte vi fram tills kvällsmat. Jag hjälpte mamma att tvätta och lite annat. Sedan pratade jag i telefon... både på låtsas och på riktigt.
Det har jag gjort mycket på sista tiden och mamma har såklart fångat det på film. Här visar jag även hur duktig jag är på att bygga med lego.

1 kommentar:

  1. Det är lite kymigt att först ligga i en varm go´säng och sedan ut i kylan med minusgrader.
    Hoppas din overall är varm och go´.

    SvaraRadera