tisdag 20 december 2011

Lite snö och mycket regn

Idag har det varit sista dagen på denna ledigheten. Imorgon är det dags för dagis och det är årets sista besök.
Det är lite dumt när mamma jobbar helger och är ledig mycket på vardagarna. Jag hinner nästan komma ifrån dagisrutinerna och det är ju inte så bra. Nu har jag inte varit på dagis på en hel vecka, så vi får se hur det går att lämna mig imorgon.

Det har både regnat och snöat ute. Hos mormor och morfar var det alldeles vitt, men inte här. Det regnar bort innan det hinner landa på marken. Hoppas att morfar kan spara lite snö till julafton. Lite pulkaåkning hade varit roligt.

Mormor åt middag med oss idag och sedan sov jag en stund. Under eftermiddagen har jag lekt med mina grejer. Här kommer två bilder på mig och mitt fina garage som jag fick från farfar och Eva.

1 kommentar:

  1. Det är lite skillnad var man bor. När man bor lite högre upp i luften brukar det vara kallare.
    Då kommer snön fortare. Tror inte det finns någon snö på julafton. De ska bli många +grader??!!

    SvaraRadera