måndag 19 december 2011

Mio pilot

Idag har vi äntligen tagit det lugnt och bara varit. Jag har hunnit undersöka och leka med mina nya prylar.
Garaget är roligt för där kan man hissa och sänka ner bilar + att de kan köra ner för en spiralväg i en väldig fart. Bilmattan är mysig att vara på. Än så länge körs bilarna lite överallt och inte på vägen. Men det finns hus på bilmattan och där pekar jag och talar om vilka som bor där.

Idag kom Gustavs mamma Monica på besök och lämnade en julklapp till mig. Jag fick lov att öppna den redan idag och i den fanns ett flygplan. Jag visste minsann att de skulle upp i luften och inte köras på marken. Jag var pilot större delen av eftermiddagen och hade jättekul. Tack Gustav med familj för den fina presenten.

1 kommentar:

  1. Nu kan du köra ett fordon ytterligare. Snart har du väl prövat allt.
    Roligt har du, det syns på bilderna.

    SvaraRadera