tisdag 6 december 2011

Pappas fralla

Jag har mått ganska uselt idag också. Ingen aptit och full fart på magen. Många lakan och pyjamaser har gått åt.
Som om inte det skulle räcka med magproblemen. Det verkar även som att jag fått någon reaktion på vaccinet som jag fick för nån vecka sedan. Detta var vanligt enligt BVC.
Det har med andra ord blivit mycket soffmys och vila.

Ikväll blev jag bättre. Mamma gjorde Flygande Jakob och efter vissa protester smakade jag på lite kyckling och det var ju riktigt gott. Sedan fick jag i mig lite blåbärssoppa också, och med den verkade aptiten ha hittat tillbaks. Pappa hade gjort frallor till frukosten imorgon. De såg mumsiga ut och vips så kom den där långa armen fram och frallan råkade hamna i min hand. MUMS!
Pappa tittade på det tomma fatet och sedan på mig. Jag mumsade i fulla drag så det var bara att låta mig mumsa vidare. Kort därpå hade jag ätit upp alltihop. Hoppas att jag kan få bli bättre och må bra nu.

1 kommentar:

  1. Så glad jag blir nu!
    Ska gå och lägga mig strax, hoppas bara att din mamma mår lite bättre också. När ens barn inte mår bra, mår mamman också dåligt!
    KRAMAR

    SvaraRadera